sâmbătă, 14 septembrie 2013

Introducere in culturism

Teai hotarat sa-ti schimbi stilul de viata si felul in care arati?

Sunt sigur ca da din moment ce cauti sfaturi despre culturism.Ei bine aici nu vei gasi doar sfaturi despre culturism.Daca ti-am captat atentia si chiar esti interesat, din acest moment voi deveni  antrenorul tau personal.Mai intai de toate vreau sa ma prezint,ma numesc Stefan Rusu si sunt antrenor personal de fittness si culturism.Eu ma ocup cu absolut tot ce tine de alimentatie ,program de exercitii ,program de odihna,indicatii medicale  si evidenta performantei pentru clientii mei cu care lucrez in viata reala.
Dupa cum vedeti am decis sa-mi extind hobi-ul si in zona online ,pentru a-i ajuta si pe cei ce nu-si permit un antrenor personal in viata reala.Fara prea multe introduceri,va voi ghida,va voi invata si va voi arata tot ce trebuie sa faceti pentru a ajunge acolo unde va doriti,adica la un alt nivel al aspectului fizic.
Aveti posibilitatea de a va introduce adresa de e-mail in rubrica din stanga pentru a discuta personal cu mine,despre tot ce aveti voi nevoie pentru a ajunge la succes ,sau puteti sa va multumiti cu articolele pe care le postez ,din care deasemenea aveti foarte multe lucruri benefice de invatat.Daca doriti sa aveti rezultete vizibile cat mai repede ,va sugerez sa va introduceti adresa de mail pentru ca eu sa va fac pentru fiecare cate un program de antrenament personalizat ,si potrivit nevoilor voastre prioritare.Nu exista un program de antrenament care sa se potriveasca tuturor,deaceea e bine sa va vorbiti cu mine ,doar asa va veti putea lucra corpul in modul cel mai eficient si in cel mai scurt timp posibil.

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu